Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik 2013 - 2014 Taban Puanları

Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik Bölümü (2 Yıllık önlisans) 2013 - 2014 Yerleştirmeleri sonucu ortaya çıkan taban puanları, kontenjanları ve puan sıralamaları aşağıda listelenmiştir.

Sıralama düşük puandan yüksek puana doğru yapılmıştır.

TIBBİ DÖKÜMANTASYON VE SEKRETERLİK 2014-2015 TABAN PUANLARI İÇİN TIKLAYIN

Üniversite Okul Program Puan T. Kont. Min P.
Düşükten Yükseğe
IŞIK ÜNİVERSİTESİ (İSTANBUL) MYO Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik (Ücretli) YGS-3 30 157,8434
IŞIK ÜNİVERSİTESİ (İSTANBUL) MYO Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik (İÖ) (Ücretli) YGS-3 30 163,6769
İSTANBUL ŞİŞLİ MYO İstanbul Şişli MYO Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik (Ücretli) YGS-3 20 173,9628
İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ İstanbul Gelişim MYO Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik (Ücretli) YGS-3 46 174,9373
    LİSTENİN TAMAMI İÇİN TIKLAYINIZ >>

NOT: Yukarıdaki sıralama 25 Temmuz 2013 Tarihinde ÖSYM Tarafından ilan edilen liste esas alınarak düzenlenmiştir. Liste bilgilendirme amaçlı olup, hatalar olabilir. ÖSYM kılavuzunu detaylı incelemeden tercih yapmayınız. Doğabilecek aksaklıklardan sitemiz sorumlu değildir.

Sinavlar Kategori: 
Sinav etiket: 

Yorumlar

Puanlar keşke biraz daha düşse bir sözelci olarak bu bölümü çok isiyorum 2014'te inşiallah giderim

2 yıllık olarak bu bölümün üstüne tanımam bekle beni 2014 ygs geliyorummm :)

aynen kadeş geliyorum bende

bende çok istiyorum bu blümü acaba matematik kaç tane ypacam örene bilirmiyim

hiç yapmasanda olur önemliolan türkçe sosyal yüksek tutman

matamatikten hiç yapmasanda gidersin önemli olan türkçe ve sosyali yapmak

tm den gidilmiyor mu o bölüme türkçe matamatik

bu puan türü meslek liseleri için mi yoksa diğer lise türlerinden tercih yapanların puanımı

arkadaşlar boşuna çalışmayın bu bölüm meslek liselileri içindir.

hep meslek liselerini alırlarsa düz liseler açıkta kalck yazk deglmi bizm emeklere

Bende düz liseliyim ama açıkta kalmadı bazı üniversiteler sağlık çıkışlı alır bazıları almaz puanın yüksek olursa sorun olmaz

çok bilmişlik yapıp insanlara yanlış bilgi verme. ben düz lise çıkışlıyım ve 2 yıl önce kazandım mezunum çok da memnunum.biraz bilgilen sonra buraya yaz

bnm ygs3 puanım 320 .sakaryann 277,eskişehir osmangazinin 287 tutma ihtimali % kaçtır? yerleşebilirmiyim acaba

kardeş bölüm okuduktan sonra iş imkanı nasıl herkes bişey yazmış bi fikrini alabilirmiyim?

ben de düz lise okuyorum devlet lisesi ve bu bölümü istiyorum... rahat bir şekilde sece bilirmiyim

BEN IMAM HATİPTEN YENI MEZUN OLDUM BENIM OKUL MESLEK GEÇIYO 300 310 YGS PUANI YERLEŞMEK ICIN YETERLI OLURMU?

ya hayır bence ihl de okuyup okumamamız önemli değil hrkes bu bölümü kazanabilir zaten 2 yıllık bölümlerden en güzeli bu

bu bölümle alakalı geniş bir bilgiye sahip olan varsa yardımcı olabilir mi acaba imam hatipli olmak bu bölüme girmeyi engeller mi sağlık meslek çıkışlılar için mi geçerli acill bilgiye ihtiyacım var

arkadaşlar düz liseli bu bölüme gidemezmi lütfeen bilen varsa söylesin

gidebiliyo benim arkadaşım düz lise mezunuydu geçen sene bu bölüme gitti..

kaç puanla gitti arkadaşın..

düz lisesi öğrencileri bu bölümü okuyabiliyor çünkü bende düz lısesı öğrencisiyım ve bu bölümü okuyorum doğu akdeniz üniversitesinde basarılar...

okuyabilirsin tüğçe.

ya bende bu bölümü okumayı cok istiyorum düz lise çıkıslıyım acaba yazsam gelir mi lütfen cevap yazar mısınız.

bende 2015 de ygs ye gircem bekle beni yy. üniversitesi

bende gidiyorum inşşallah :2015 te :)

bende gidecem insallahhhhhh

arkadaşlar düz lise ve ya meslek farketmez herkes bu bölümü yazabilir devlet üniversitelerinde öncelik tabiki meslek mezunları ama özel üniversiteler düz lise mezunlarını alıyor ve ücretleri sandığınız kadar fazla değil

Ücretleri ne kadar ?

Ankara Üniversitesinin Uzaktan eğitim bölümü nasıl, derslere girilmiyor mu?

Kocaeli üniversitesi 2 yıllık bölümlere baktığımda burdaki puandan çok daha dşüük görüyorum.

Bu bolum puanlari okul arti ygs mi yoksa sadece ygs puanimip

Sadece meslek liseleri için diye birşey yok. Sadece öncelik onlara ait. Ama sen 320 ile girilebilecek bir yere 330 puanla bile tercih yapsan meslek liselerinden çok daha önce girersin. Önemli olan puan. Puanındaki küsürat bile öne geçirir

inşalla giderim bu bölüm çook istiyorum

inşallah bende giderim

bu puanlar gerçek mi

ben kız meslek lisesi çocuk gelişimindeyim ygs 3 puanı 360 gidilirmi oncelik baskasnami tanınır

360 la çok rahat gidilir

ya ben de duz lise mezunyum ve sozelci değilim ama bu bolumu cok istiyorum acaba bi sansim var mi

Ben İmam Hatip son sınıfım bu alandada okumak istiyorum ama tercihlerimi sadece istanbul içi yapıcam.Puanım düşük olursa istanbula yerleşmem zor olurmu?

bnde düz lisede okuyorm ve sözelcıyım ygs 2014 puanım 225 okul puanı ile 265 oluyo bu bolume gıdebılme sansım var mı bu bolumde okuyanlar yardımcı olabılır mısınız lutfen

valla biraz zor yerleşirsin inşallah seneye

kaç yıldır bu bölümü istiyorm düz lise çıkışlı olduğum için gidemiyorm bu yıl 264 aldım gidebilirmiyimm yardımcı olun lütfen

Bekle Geliyorum ;)

benim puanım 260 bilgisiyar mezunu olucam okul puanıyla gidebilirmiyim

BOŞUNA UĞRAŞMAYIN GENÇLER ARAŞTIRDIM BUNU SAĞLIK MESLEKTN MEZUN OLANLAR GİDİYOR :)

bnde bu bolümü istıyorum sözelcıym ygs den 225 aldım okul puanı ıle 265 felan oluyo bu bolumde okuyanlar yardımcı olabılır mı lutfen bu bolumu gırme sansım var mı

var ama puanın düşük bee

ygsden 255 aldım okul puanıyla 290 yapıo duzlıse mezunuyum gıdebılırmıyım acaba ?

Arkadaşlar inş herkes istediği üniversiteye gider

Sayfalar

Yeni yorum ekle

Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.